Co wpisać w keywords

Dzisiejszy wpis będzie o tym co wpisać w magicznym meta tagu keywords.
Otóż załóżmy, że chcemy pozycjonować nasz autosalon z autami używanymi, który sprzedaje tylko Audi oraz BMW. Mamy salony w Warszawie, Poznaniu oraz Szczecinie.

używane bmw130i noc

salon z autami używanymi na gwarancji

Na pierwszy rzut oka powinniśmy wpisać:
auta używane bmw warszawa, auta używane bmw poznań, auta używane bmw szczecin auta używane audi warszawa, auta używane audi poznań, auta używane audi szczecin, używane bmw warszawa, używane bmw poznań, używane bmw szczecin, używane audi warszawa, używane audi poznań, używane audi szczecin….

No i oczywiście: bmw tanio warszawa, bmw tanio poznań, bmw tanio szczecin. audi tanio warszawa, audi tanio poznań, audi tanio szczecin.

Tym sposobem utworzył się nam dość długi string. Niestety, czasem zdarza się, że możemy dodać do katalogu jedynie max. 256 znaków. Wtedy zaleca się wybrać tagi bez miast, same dodać na końcu i dołożyć nazwę miasta tylko do najważniejszego.

Tak więc wg powyższej porady:
auta używane bmw warszawa, auta używane audi poznań, używane audi warszawa, używane bmw szczecin, bmw tanio warszawa, bmw tanio szczecin, warszawa, poznań, szczecin

Prawda, że taki string jest krótszy. Oczywiście najlepiej zastosować cały string w wersji pierwszej, a zastosowanie takiej metody ograniczyć do momentu gdy, nie da się wszystkiego zmieścić.